Træner
Ane Hamann
Beskrivelse

Jeg er 20 år gammel, og jeg studerer til lærer. Jeg har spillet håndbold så længe, jeg kan huske. Med undtagelse af få pauser har håndbold altid fyldt en stor del af min hverdag. Jeg har altid brugt sporten som et pusterum. Nu giver jeg dette videre ved at træne u13 drenge. Derudover spiller jeg selv på dame senior.

Gert Hansen
Beskrivelse

Jeg startede min håndboldkarriere i KHKS, da jeg var 10 år gammel. Nu nyder jeg, at give noget af min håndboldglæde videre til nye unge spillere, som gerne vil lære at spille håndbold.
Håndbold skal være sjovt, og alle kan være med - det gælder om at udvikle børnene, der hvor de er. Jeg prøver at lave en varieret træning, så alle udvikler sig, og får en forståelse af håndboldspillet. Men det er ikke nogen hemmelighed, at jeg elsker at vinde!

Gitte Papke
Beskrivelse

Har været en del af tumlingebold siden starten, hvor vores egen datter deltog. Har aldrig selv spillet håndbold men har en meget håndboldglad familie - vores 3 børn har alle spillet i KHKS håndbold. Vores børn har haft stor glæde og fornøjelse af håndbold, klubben og kammeraterne, så det er helt naturligt at byde ind med det jeg kan og så er det en sand fornøjelse at kende en masse skønne børn i byen.

Jannie Baltzersen
Kristian Klarskov
Malou Haslev
Nicoline Christensen
Louise Andreasen
40722803
Tina Maria Allerup
Mia Strandgaard
30423753

Jeg er fra Jylland og har spillet håndbold i TMIF til jeg var 16-17 år - hvor jeg flyttede til Sjælland. Efter en længere pause spiller jeg nu på Dame Senior i KHKS. Er  nok det man kalder en passioneret træner der går til den (især ved kampe) - man er i hvertfald ikke i tvivl om jeg er tilstede og passioneret omkring håndbold.

Maria Axelsson
Beskrivelse
Jeg har selv spillet håndbold i mange år og spiller nu old girls. Jeg arbejder til dagligt som Børneergoterapeut.
Cecilie Larsen
40382306

Jeg bor i Skuldelev, og spiller håndbold på Dame Senior. Jeg er blevet træner i KHKS, fordi jeg søgte nye udfordringer, og jeg synes, det er spændende at se de unge udvikle sig med årene, og lærer fra sig for hvad man selv kan. Jeg er pt. gravid og træner med frem til min barsel.

E-mail: cecilielarsen23@gmail.com

Søren Cebula
61990004
Dennis Valente
Marianne Lauridsen
Beskrivelse

Jeg er instruktør fordi det er sjovt og der er så mange skønne mennesker som deltager til HF, så det giver masser af energi.

Karina Roos
Peter Knudsen
Beskrivelse

Jeg elsker at dyrke HF, og blev instruktør, da der var brug for flere.
Træningen hjælper mig til at holde mig i form.

Sport & Udvikling KHKS Håndbold
Hjælpetræner