Kære medlemmer
I kan tro at vi savner jer i hallerne til træning og kamp og vi glæder os til at Corona tillader os alle at genoptage hverdagen igen!

Vi opfordrer til at man på holdene holder kontakten via Facebook og andre ikke fysiske kanaler da det jo selvfølgelig er rigtig trist at undvære det vante holdfællesskab for både børn og voksne.
Så send en hilsen til dine holdkammerater og vis dem fx hvordan du træner håndbold hjemme - vi er ret sikre på at der er mange derude der slet ikke kan holde fingrene fra håndbolden!
Husk at motion og bevægelse gør os alle extra godt i denne tid så løb endelig en tur, træn styrke og motorik og nyd at få tankerne væk fra Corona. Så er du også hel klar til hallerne åbner igen!

FAXE CUP & SIDSTE HJEMMEKAMPDAG
Der er ført penge tilbage for Faxe Cup og Sidste Hjemmekampdag som jo desværre er aflyst.
Skriv til kasserer@khks.dk hvis du synes at vi mangler dig.

Kåringer på de enkelte hold gennemføres inden alt for længe - måske via annoncering på Facebook eller hvad situationen nu giver mulighed for her i løbet af den næste tid.

NÆSTE SÆSON
De fleste hold har allerede fået oplyst hvem der er deres trænerteam til næste sæson og dem der mangler vil modtage informationen i nær fremtid.

Vi er meget bevidste om at den vigtige overgangsfase netop nu for dem der skal skifte årgang desværre ikke kan håndteres optimalt i denne situation.
Men hold humøret højt og glæd dig fortsat til du skal rykke op og udvikle dit håndboldspil endnu mere og så lover vi at sætte alt ind på at samle op og få integreret alle på de nye årgange på bedste vis når vi træner igen. Både din gamle og din nye træner vil samarbejde og hjælpe dig på plads på den nye overgang. Og så er der jo et hold der glæder sig til at tage imod dig og få dig med på holdet!

Desværre nåede ikke alle hold at få afholdt forældremøder inden sæsonen måtte afbrydes.
Har du spørsmål så kontakt endelig din træner eller skriv til trænerudvalget på traenere@khks.dk
Der afholdes naturligvis forældremøde i starten af den nye sæson.

TJEN PENGE TIL KLUBBEN
Vi skal anvise parkering på Roskilde Dyreskue igen i år. Det er altid rigtig hyggeligt og sjovt og så giver det gode penge i klubkassen som vi har brug for.
Kontingentet dækker halvdelen af hvad det koster at drive klubben og da vi vil være en klub for alle så skal kontingentet holdes lavt og vi skal supplere med indtægter på anden vis året igennem.

Meld dig til ved at skrive til frivillig@khks.dk
Du kan melde dig til en eller flere dage
(5. -7. juni typisk kl 07.00-15.00).

Arbejdet består i at vinke bilerne på plads. Der er en ansvarlig som fortæller dig hvor du skal stå og hvordan du skal vinke og pege så det er meget nemt arbejde.
Til gengæld får du en masse søde smil fra bilisterne, gratis drikke og frokost.

VI SES FORHÅBENTLIG SNART
Så snart vi må træner igen - så træner vi.
Nok er sæsonen og turneringen slut, men normalt indstiller vi jo først selve træningen i juni måned alt efter hvad der giver mening på de enkelte hold.
Så vi ser tiden an og håber at vi kan genoptage træningen på et tidspunkt.

Indtil da så vil vi sørge for at holde jer orienteret og har du spørgsmål eller lignende så kontakt endelig din træner eller bestyrelsen (find kontaktdata på www.khks.dk).

Bestyrelsen og udvalg arbejder fortsat blot via telefonmøder hjemmefra så vi bliver klar til den nye sæson ganske som vi plejer.

Bedste hilsner fra Bestyrelsen

Medlemslogin